fredag 17 maj 2013

Åter.

Snabb händelse under kvällen, som f.ö. är ytterst onödiga att ta upp.. Om man inte är jag!
Vi åt chili concarne till middag, resulterade i riktigt äckliga bönpruttar när jag satt bredvid semlans säng. Otroligt befriande!
Det var allt..

Ääännyhoooow, hänt sen sist då?
Jo, jag var i Danmark på ledarskaps konferens med Vineyard Norden, amaaaazing!! Jag har aldrig känt mig så nära gud som under, och efter denna konferens. Äntligen! Nu är jag helt betagen i lovsången och hurves varje gång jag sjunger. Kärlek.

Något lite mindre kristligt dårå. Värmen är här, och jag svettas i sedvanlig ordning. Inte kan jag gå barbent heller.. Blir dessutom otroligt avundsjuk på alla killar som kan blotta bringan utan att folk stirrar på deras pattar. Dom har inga! Däremot stirrar jag flitigt, i brist på annat ögongodis liksom. Mycket trivsamt :)
Undrar om dom känner sig objektifierade? Själv kan jag ju inte gå runt på stan i bikini/bh utan att folk stirrar på mina tuttar. Fatta så skönt att kunna gå med bar överkropp som en karl?! Bara vädra fläsket i den ljumma vinden utan att behöva tänka på om brösten rymt på ena sidan..
Nä, sommarn är fin, kvällstid, då jag slipper svettas. Förlåt josse, men så är det ;) Borde kanske flytta till England.... Ja!
Här har ni dagens osammanhängande text!
/E

1 kommentar:

  1. HAHAHA. Ja, de är en jobbig tid för såna i klimakteriet. Och för dig också då förstås ;))

    SvaraRadera