tisdag 22 januari 2013

No1.

Det var väl då faasligt spännande detta bloggeriet. Nån liten fågel lyckades övertala mig, och här är jag. Dock tänker jag fortsätta livet med att ignorera existensen av Twitter och Instagram. Eller.. instagram har jag tydligen, men det låtsas vi somsagt inte om(pausar för ett dassbesök..)
Dehär med loppis, eller secondhand har jag velat tycka om hemskt länge, men aldrig tagit mig för. Nu har jag det, och.. det är bra! En tia hit, och en femma dit. Att jag i slutändan kommer därifrån med tantsnusk alá Harlequin och ytterligare en plåthink till samlingen, istället för praktiska och fina inredningsdetaljer, ja det är väl diskuterbart.
Tror jag satsar på detta alltså. Eliiiit, som Gustafsson hade sagt.

ps.. jag är, och kommer alltid att vara, konstant och oundvikligt osammanhängande. Kärringen mot strömmen.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar