måndag 28 januari 2013

Youtube.

Jag tror dom flesta som besökt Youtube kan erkänna sig ha fastnat där i timmar. Så även jag, otaliga gånger. Ikväll var inget undantag.
Såg en film vid 9-snåret och var perfekt sömnig och redo för sängen. Sen glömde jag bort att jag ej såg klart vithajsdokumentären på tuben från imorse. Går in, ser klart, hittar något på sidan, klickar vidare.. och vidare.. och viiidareee.
3(!) timmar senare hade jag sett:
* En dåre som försöker rädda sin Tarantula med OP. Den dog..
* En kvinna som SJUNGER för sin Tarantula.
* Tarantulor som förökar sig.
* Folk som blir bitna av spindlar.
* Spindlar som får miljarder bäbisar..
* Flertal djur som föder mer och mindre smickrande ungar/ägg.
* Dino-dokumentär
* Hundar med bölder
* Hovbölder som dräneras
* Sebacious cysts(icket för känsliga magar..)
* Bebisar i magar.
* Kvinnor som får orgasm under förlossning(whaaat??)
* listan
* är
* hur
* lång
* som
* helst

Och jag bara fortsatte att klicka å klicka å klicka, tills jag såklart kom över trötthets-tröskeln och nu är för uppvarvad för att somna.
Kommer ångra mig bittert när dotra mi väcker mig imorgon(idag)..
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar